Blog o e-mail marketingu i systemie prosponder.pl
Naszym celem zawsze było, jest i będzie tworzenie oferty, która będzie atrakcyjna dla klienta i pozbawiona zbędnych ograniczeń i dodatkowych, ukrytych kosztów. Dlatego też w naszej ofercie znikają limity miesięczne w ramach Gwarantowanego Transferu. Oznacza to, że każdemu klientowi staramy się zapewnić dowolny, rozsądny transfer. Jednym ograniczeniem zabezpieczającym przed nadmiernym obciążeniem systemu jest maksymalna wielkość jednego maila, która wynosi obecnie aż 2 MB i pozwala na swobodną wysyłkę kampanii bogatych w grafikę i w załączniki.
Z przyjemnością informujemy, że system prosponder.pl znalazł zastosowanie jako narzędzie wspomagające w badaniach CAWI (Computer Aided Web Interviewing). W badaniu zrealizowanym w 2010 roku, dzięki specjalnej technice pozyskiwania i doboru respondentów opartej także o zautomatyzowane funkcjonalności systemu prosponder udało się dotrzeć do trudnodostępnych grup respondentów mieszkających na 5 kontynentach w 43 krajach. Wyniki badania znalazły uznanie i były prezentowane, między innymi, na posiedzeniu Komisji Kultury i Środków Przekazu Senatu RP.
W naszych zasobach pojawiły się zaktualizowane pliki w formatach PDF i XLS zawierające obszerną specyfikację systemu prosponder (w sumie prawie 290 wyróżnionych funkcjonalności). Można już je pobierać, analizować, porównywać itp.
wtorek, 30 listopada 2010 16:02

Nowa wersja systemu prosponder!

Po wielu miesiącach pracy wdrożyliśmy nową, jeszcze bardziej rozbudowaną wersję systemu prosponder. Integracja nowej wersji skryptów ze starymi nastąpiła w jeden z listopadowych weekendów. Staraliśmy się przy tym nie stworzyć zbytnich utrudnień dla użytkowników systemu. Cały proces wdrażania, testów i końcowych poprawek zakończył się sukcesem i system prosponder ma już nowe, unikalne funkcje polskojęzycznej personalizacji korespondencji, których próżno szukać w wielu innych systemach.

Co się zmieniło w systemie? W pierwszej kolejności silnik systemu został zaktualizowany do najnowszej wersji oryginalnych skryptów Interspire, które zostały przez nas znacząco poprawione. Wprowadziliśmy też usprawnienia w kodzie i interfejsie użytkownika, ale przede wszystkim, znacząco rozbudowaliśmy moduł funkcji polskojęzycznej personalizacji korespondencji.

Jakie są nowe możliwości modułu funkcji polskojęzycznych?

1
Każda lista może mieć trzy nowe pola specjalne: "Płeć", "Imieniny", "Imię w wołaczu",
które są powiązane z polem "Imię". Dowolne z tych pól (lub wszystkie) użytkownik
może dodać do dowolnej swojej listy kontaktów.
2
Gdy ktoś zapisując się na Twoją listę poda swoje imię to system w pełni automatycznie
zaproponuje zawartość pól
specjalnych. Przy czym każde odmienione imię, datę imienin
lub płeć będziesz mógł zmienić ręcznie edytując dane kontaktu, jeśli tylko zajdzie taka potrzeba.
3
Automatyczne wypełnianie pól specjalnych zadziała również jeśli dodasz je do starej listy
lub zaimportujesz swoje stare kontakty
. Nie będziesz musiał uzupełnić tych pól ręcznie
- system zrobi to za Ciebie. Również korzystając z API będziesz mógł wykorzystać
automatyczne funkcje pól specjalnych.
4
Dysponując polem "Imię w wołaczu" może zwracać się do swoich subskrybentów
poprawnie po imieniu: np. "Witaj Tomku!". Odmiana imion do formy wołacza została
przetestowana przez nas na setkach polskich imion. System wykorzystuje zarówno
algorytmy oparte na regułach gramatycznych jak i tabele wyjątków, więc zapewne
poradzi sobie nawet z nietypowymi imionami. W razie potrzeby zostanie też
automatycznie poprawiona wielkość liter.
5
Z kolei przy pomocy pola z datą imienin możesz pozytywnie zaskakiwać swoich
czytelników spersonalizowanymi życzeniami imieninowymi lub też wysłać im
np. specjalne imieninowe kody rabatowe.
6
Automatyczne rozpoznanie płci jest natomiast niezbędne w profesjonalnym polskojęzycznym
e-mailmarketingu
. Dzięki tej funkcji łatwo stworzysz osobne kampanie mailowe, skierowane
do kobiet i mężczyzn
. Zauważ o ile lepiej wygląda tekst:
"Witam Pani Paulino, czy chciałaby Pani..." niż
"Witam Pani/Pana Paulina, czy chciałby Pan/chciałaby Pani...".
czwartek, 30 września 2010 15:26

Tutorial: konfiguracja rekordu SPF

W naszych zasobach pojawił się kolejny tutorial, pokazujący jak można prosto podnieść w wielu przypadkach dostarczalność wysyłki przy pomocy rekordu SPF domeny firmowej.
Strona 1 z 5

Czy wiesz, że...

...w 2008 r. 3/4 amerykańskich marketerów planowało utrzymać lub nawet zwiększyć nakłady na e-mail marketing?
Źródło: Marketing Sherpa
demo
zamow

Szukaj

Rekomendacje i opinie

…serwis prosponder.pl zrobiony jest bardzo profesjonalnie od strony sprzedażowej…
Stanisław Rogoziński
Manager Inwestycyjny inkubatora technologicznego Trinity Adventure
gwarancja_transferu
gwarancja_transferu

Zapisz się na newsletter

*  Imię:
*  E-mail:
*  Płeć:


Program Partnerski

Jesteś zainteresowany współpracą z nami? Będziesz miał wkrótce do wyboru:
  • Program Partnerski
    (dla twórców stron WWW)
  • Program Affiliacyjny
    (dla właścicieli stron WWW)
Jeśli chcesz być jednym z pierwszych
współpracowników, zapisz się na nasz
newsletter. Poinformujemy Cię, gdy tylko
uruchomimy zapisy do naszych programów.

Biuro Obsługi Klienta

Zadaj pytanie:

Zaufali nam:banner_green

Piszą o nas:

bankier_logomambiznes_logo
logo_pilogo_pi