Przegląd funkcji systemu prosponder.pl

System prosponder.pl jest rozbudowaną, wielofunkcyjną aplikacją internetową, która posiada
wszystko, co potrzebujesz do prowadzenia profesjonalnego i skutecznego e-mailmarketingu
;
możesz dzięki niej: tworzyć, wysyłać i monitorować odbiór atrakcyjnych graficznie e-maili
w formacie HTML, tworzyć wielokrotne autorespondery i autowyzwalacze, przeprowadzać
ankiety, rejestrować zdarzenia, zarządzać listami i kontaktami i wiele innych...

Narzędzie to zostało opracowane przez międzynarodowych ekspertów od e-marketingu
i jest systematycznie rozbudowywane przez zespół zawodowych programistów.
System prosponder.pl jest w pełni funkcjonalną, spolszczoną wersją tego narzędzia,
systematycznie dostosowywaną do potrzeb polskiego użytkownika, która posiada,
oprócz wszystkich funkcji swojego anglojęzycznego poprzednika, także nowe
możliwości i funkcje specyficzne dla języka polskiego
.

 

Funkcje specyficzne dla polskiego języka
  • Odmiana imion :: Automatycznie odmienione imiona subskrybentów do formy wołacza

    Automatyczne rozpoznanie płci :: Automatycznie rozpoznana płeć i zasugerowana data imienin

     

    Automatyczna odmiana imion

    Imiona subskrybentów wprowadzone przez formularz
    subskrypcji lub zaimportowane przez administratora
    do systemów mogą być w pełni automatycznie odmienione
    w oddzielnym polu własnym do formy wołacza
    . Pole to
    możesz swobodnie wykorzystywać do personalizowania
    korespondencji i zwracać się do czytelników swoich maili
    w poprawny językowo sposób. Czyli zamiast „Czy zgadzasz
    się Anna, że....” napiszesz: „Czy zgadzasz się Anno, że to
    jest dobre rozwiązanie w polskim e-mailmarketingu?”.
  • Zróżnicowanie treści maila ze względu na płeć
    Jeśli dodasz do formularza pole „płeć”, to będziesz mógł
    spersonalizować treść kampanii mailowej także
    z uwzględnieniem płci subskrybenta
    . Czyli zamiast:
    „Szanowny Panie / Szanowna Pani Zofio...” subskrybentka
    otrzyma tylko „kobiecą” wersję maila: „Szanowna Pani Zofio”.
    Nasz system automatycznie rozpozna płeć subskrybenta
    na podstawie jego imienia.
  • Wysyłaj życzenia imieninowe do swoich subskrybentów
    Nasz system zaproponuje, również automatycznie, zawartość pola z datą imienin Twoich subskrybentów. Będziesz mógł wysyłać do nich specjalną korespondencję np. zawierającą imieninowe kupony rabatowe.
    (więcej o funkcjach polskojęzycznych...)
Tworzenie wizualizacji kampanii mailowych
  • Wbudowane szablony HTML
    Szablony HTML :: Duży wybór gotowych szablonów HTML do wykorzystania w kampaniach mailowych

    Korzystaj z ponad 130 gotowych szablonów graficznych
    przy opracowywaniu wizualizacji swoich kampanii mailowych.
  • Wgraj lub zaimportuj zawartość
    Możesz korzystać zarówno z wbudowanego w system edytora
    WYSIWYG jak i wgrywać do systemu już istniejące na Twoim
    komputerze kampanie mailowe lub importować je
    z innej strony WWW.
  • Uniwersalne szablony HTML
    Nasze szablony zostały przetestowane we wszystkich popularnych klientach poczty elektronicznej (także Yahoo, Hotmail, Gmail i Outlook), co oznacza, że dla każdego czytelnika Twoich maili
    będą one wyglądały dokładnie tak, jak powinny wyglądać.
  • Łatwe wgrywanie plików graficznych
    Dołącz tyle plików graficznych do swoich kampanii mailowych ile chcesz. Każde konto użytkownika ma możliwość zarządzania nielimitowaną liczbą plików graficznych.
  • Edytor WYSIWYG
    Używaj wygodnego edytora WYSIWYG do tworzenia kampanii mailowych. Możesz łatwo formatować tekst, wgrywać obrazy, dodawać linki itp.
  • Edytor WYSIWYG :: Wygodny i intuicyjny edytor WYSIWYG
    Podgląd kampanii
    Użyj opcji podglądu żeby zobaczyć jak będzie wyglądać Twoja kampania mailowa. Możesz oglądnąć ją w oknie przeglądarki lub wysłać testowego maila na swój adres.
  • Wykorzystaj własne szablony mailowe
    Nie musisz tworzyć szablonu HTML od nowa. Możesz wgrać lub skopiować istniejący szablon do systemu w kilka chwil.
  • Personalizuj treść kampanii mailowych
    Szybko i  łatwo dokonuj personalizacji wysyłanych maili. Możesz zwracać się do swoich subskrybentów po imieniu (także w formie wołacza), dostosowywać treść do ich wieku, miejsca zamieszkania itp.
  • Stosuj zaawansowaną edycję kodu HTML
    Zaawansowani użytkownicy mogą samodzielnie edytować surowy kod HTML swoich kampanii mailowych, przy pomocy jednego kliknięcia w edytorze WYSIWYG.
  • Wykorzystuj archiwum RSS
    System prosponder.pl automatycznie tworzy archiwum RSS wysłanych maili, co umożliwia
    łatwe przeglądanie tych treści w serwisach internetowych lub w jakimkolwiek programie obsługującym kanały RSS.
  • Linki wewnętrzne
    Linki wewnętrzne w mailach HTML pozwolą Ci tworzyć linki nawigacyjne łączące z różnymi sekcjami kampanii mailowej, jak tabele, paragrafy, które znajdują się w dalszej części maila.

Zarządzanie kampaniami mailowymi
  • Filtrowanie kontaktów :: Wysłanie kampanii tylko do kontaktów spełniających określone kryteria
    Łatwa, automatyczna rezygnacji z subskrypcji

    Zautomatyzowane wstawianie do treści kampanii linku
    do rezygnacji z subskrypcji, obowiązkowego
    w profesjonalnych kampaniach mailowych i automatyczna obsługa przez system rezygnujących subskrybentów. Możliwość pełnej personalizacji wyświetlanych
    komunikatów lub stron WWW.
  • Automatyczna obsługa zwrotów
    Odbite maile są automatycznie przetwarzane w systemie
    i wadliwe adresy są automatycznie usuwane z aktywnych
    list, dzięki czemu Twoje listy adresowe są zawsze
    aktualne i pewne. Możesz również przeglądać i eksportować wadliwe adresy
    oraz zapoznawać się szczegółowo z generowanymi przez nie błędami.
  • Wysyłka załączników
    System prosponder.pl pozwala wgrywać i wysyłać załączniki razem z kampaniami mailowymi.
  • Osadzanie plików graficznych jako załączników
    Wysyłając swoje kampanie mailowe możesz korzystać z opcji osadzenia plików graficznych
    jako załączników maila, co oznacza, że będą one pobierane przez klientów poczty tylko raz
    i wyświetlane bez konieczności połączenia internetowego z serwerem. Opcja ta znacząco zwiększa rozmiar maila i transfer, ale zwiększa prawdopodobieństwo, że wiadomość
    zostanie od razu poprawnie wyświetlona u każdego czytelnika.
  • Wyślij mail znajomemu
    Zachęć swoich subskrybentów, aby podzielili się Twoimi kampaniami ze swoimi przyjaciółmi dzięki funkcji „Wyślij znajomemu”. Możesz nawet zobaczyć raport, kto przekazał
    Twojego maila i kiedy!
  • Nigdy więcej zduplikowanych maili!
    Korzystają z systemu prosponder.pl nie musisz się martwić o to, że twoi subskrybenci
    dostaną kilka razy tego samego maila. Gwarantujemy również, że nigdy też nie znajdziesz zduplikowanego adresu mailowego na swojej liście.
  • Wysyłaj od razu lub zaplanuj na później
    Pełne wsparcie dla harmonogramów wysyłek pozwoli Ci zaplanować automatyczną wysyłkę
    w najbardziej odpowiedniej chwili.
  • Zawartość dynamiczna :: Definiowanie dynamicznej treści wysyłanej do kontaktów spełniających określone kryteria
  • Wysyłaj maile do wielu różnych list na raz
    Możesz łatwo wysłać tą samą kampanię mailową do różnych list adresowych za jednym razem. Zduplikowane adresy mailowe są automatycznie deduplikowane przed wysyłką. Jedna osoba dostanie zawsze tylko jednego maila
    nawet jeśli jest na kilku listach odbiorców.
  • Dynamiczna treść
    Bloki treści dynamicznej w kampaniach pozwolą Ci spersonalizować całe sekcje Twoich maili w oparciu
    o wartości dodatkowych pól własnych. Przykładowo, jeśli subskrybent interesuje się sportem dostanie dodatkowy akapit o artykułach sportowych, jeśli interesuje się turystyką
    zobaczy zdjęcia artykułów turystycznych.
  • Wybierz format maila: tekstowy, HTML lub oba
    Twórz atrakcyjne kampanie HTML lub wysyłaj krótkie informacyjne maile tekstowe.
    Możesz też wysyłać swoje kampanie w obu formatach używając zintegrowanego edytora kampanii. Wówczas Twoje maila wysyłane są zarówno w formacie HTML i tekstowym.
    Klient poczty elektronicznej Twojego subskrybenta wyświetli wówczas ten format,
    który jest obsługiwany przez niego najlepiej.
  • Wstrzymywanie i wznawianie wysyłki
    Możesz przeglądać listę zaplanowanych do wysyłki kampanii,
    a także wstrzymywać lub wznawiać ich wysyłkę.
Wielokrotne autorespondery i autowyzwalacze
  • Autowyzwalacze :: Definiowanie automatycznych akcji podejmowanych po zaistnieniu określonych czynników
    Wielokrotne autorespondery
    Twórz wielokrotne autorespondery czyli serie
    automatycznych maili wysyłanych do subskrybentów
    w określonych odstępach czasowych takich jak 24 godziny
    lub 2 tygodnie. Prosponder.pl umożliwia stworzenie autoresponderów złożonych z nielimitowanej liczby maili
    dla każdej z Twoich list adresowych.
  • Filtrowanie listy odbiorców
    Będziesz mógł swój autoresponder wysłać do całej listy
    lub tylko do części kontaktów, spełniających określone
    kryteria. Oznacza to, że nie musisz już dzielić swojej listy
    na kilka części żeby zdefiniować różne kryteria wysyłki autoresponderów.
  • Autowyzwalacze
    Wiele z zadań system może robić za Ciebie automatycznie. Możesz w ten sposób wysyłać urodzinowe oferty promocyjne, przenosić kontakty między listami kiedy np. ktoś kliknął
    dany link lub otworzył danego maila. Autowyzwalacze pozwalają realizować różne zadania
    w oparciu o spełnienie takich kryteriów jak: wystąpienie określonej daty, czy kliknięcie
    lub otwarcie maila. Realizowanymi zadaniami może być dodanie kontaktu do nowej listy, usunięcie kontaktu ze starej listy, dodaniu lub usunięciu kontaktu z listy w jakimś przyszłym terminie.
  • Wybierz format maila: tekstowy, HTML lub oba
    Twórz atrakcyjne serie maili w autoresponderach w formacie HTML lub wysyłaj maile tekstowe. Możesz też tworzyć swoje wielokrotne autorespondery w obu formatach, używając do tego celu zintegrowanego edytora. Wówczas Twoje maila wysyłane są zarówno w formacie HTML
    i tekstowym. Klient poczty elektronicznej Twojego subskrybenta wyświetli wówczas ten format, który jest obsługiwany przez niego najlepiej.
  • Statystyki autoresponderów
    Tak jak w przypadku kampanii mailowych będziesz miał do swojej dyspozycji statystyki,
    m.in. kto otworzył maila z twojego autorespondera, które linki zostały kliknięte oraz raporty rezygnacji z subskrypcji i zwrotów.
Zaawansowane funkcje dla e-marketerów
  • Split testy
    Sprawdź, która wersja twojej kampanii mailowej ma największą skuteczność pod względem otwartych maili i klikniętych linków przy pomocy split-testów. Możesz nawet przeprowadzić automatyczny test na małej próbce maili z Twojej listy, a następnie najlepszy wariant zostanie rozesłany do całej listy również automatycznie po zdefiniowanym okresie czasu.
    W przeciwieństwie do typowych testów A/B, możesz testować nielimitowaną
    liczbę wariantów w jednym split-teście.
  • Automatyczne rejestrowanie zdarzeń
    Za każdym razem, kiedy subskrybent otrzyma i otworzy maila od Ciebie (zarówno z kampanii,
    jak i z autorespondera) lub kliknie w link w Twoim mailu, jest to rejestrowane automatycznie
    w profilu respondenta. Możesz przeglądać kompletną historię każdego respondenta
    - kampanie jakie otrzymał, które linki kliknął
    i kiedy otworzył wysłane przez Ciebie e-maile.
    Ankiety :: Łatwe tworzenie ankiet metodą drag&drop
  • Ręczne rejestrowanie zdarzeń
    Możesz również użyć wbudowane funkcje CRM do ręcznego rejestrowanie zdarzeń związanych z danym klientem, takich jak: rozmowy telefoniczne, spotkania i inne. Każdy użytkownik może zdefiniować własne typy tych zdarzeń i odpowiednie przypomnienie mogą być dodawane automatycznie
    do kalendarza Google użytkownika.
  • Ankiety i formularze informacji zwrotnej
    Używaj prostego i intuicyjnego w obsłudze edytora typu drag&drop do szybkiego tworzenia ankiet powiązanych
    z Twoimi kampaniami lub autoresponderami. Odpowiedzi
    są gromadzone w systemie i mogą być później analizowane i przeglądane
    oraz eksportowane do formatu MS Excel.
Statystyki i raporty
  • Statystyki otwarcia maili
    Stworzyłeś i wysłałeś kampanie,  ale nie wiesz ile osób w ogóle otworzyło Twojego maila
    i kiedy? Statystyki systemowe dostarczą Ci tych wiadomości. Przeglądaj szczegółowe dane
    i ich zbiorcze podsumowania w formie wizualnych prezentacji w postaci wykresów.
    Możesz zobaczyć raporty z ostatnich 7 dni, 30 dni, 1 roku
    lub z dowolnego zakresu dat.
    Statystyki :: Wykresy pokazujące zbiorcze statystyki
  • Monitorowanie kliknięć w linki
    Sprawdź, które linki są klikane, przez kogo i kiedy. Do osób, które w ten sposób okazują swoje zainteresowanie możesz wysłać dodatkową ofertę.
  • Integracja z Google Analytics
    Możesz dodać do swoich kampanii mailowych kod śledzący Google Analytics, co pozwoli Ci monitorować liczbę wizyt,
    cele i konwersje dla tej kampanii.
  • Raporty o zwrotach maili
    Zwroty obsługiwane są automatycznie przez system. Możesz zapoznać się z raportem pokazującym które adresy mailowe są wadliwe i dlaczego.
  • Raport o rezygnacjach z subskrypcji
    Zobacz statystyki rezygnacji z subskrypcji po każdej wysłanej kampanii, w konkretnym dniu,
    lub w ciągu określonego czasu. Możesz zobaczyć szczegóły dla każdego rezygnującego,
    jak i syntetyczne wskaźniki rezygnujących do otworzonych maili.
Zarządzanie kontaktami
  • Pełne zarządzanie listami adresowymi
    System zapewnia zgodność z polskim prawem i realizację najlepszych praktyk e-mail marketingowych dzięki automatycznej obsłudze subskrypcji
    double opt-in”, rezygnacji z subskrypcji oraz zwrotów.
    Pola własne :: Predefiniowane w systemie pola własne
  • Dodawanie i importowanie kontaktów
    Wpisz ręcznie dane nowego kontaktu
    lub zaimportuj całą listę w formacie CSV.
  • Formularze subskrypcji na strony WWW
    Stwórz w łatwy sposób w specjalnym kreatorze formularze subskrypcji do zamieszczenia na Twojej stronie WWW.
  • Nielimitowana liczba pól własnych
    Stwórz różnorodne pola, aby zbierać dodatkowe informacje
    o subskrybentach, jak ich zainteresowania, miejsca zamieszkania, nr telefonów i inne. Potem będziesz mógł przy ich pomocy
    głębiej personalizować swoje kampanie mailowe.
  • Subskrypcja Double Opt-In
    Zbieraj tylko pewne adresy i stosuj jedynie dobre praktyki w pozyskiwaniu nowych subskrybentów. Każdy nowy subskrybent zostanie zweryfikowany automatycznym mailem (możesz dostosować jego treść) i po kliknięciu w automatycznie generowany link jego adres zostanie zweryfikowany i znajdzie się na pożądanej liscie adresowej.
  • Modyfikacja danych kontaktowych
    Możesz również łatwo zmodyfikować dane swoich kontaktów,
    uzupełniając lub poprawiając pola w ich profilach.
  • Seryjne usuwanie kontaktów
    Usuwaj duże grupy kontaktów ze swojej listy podając ich maile lub wgrywając dane z pliku. Kontakty możesz usunąć nieodwracalnie lub jedynie zaznaczyć je jako nieaktywne,
    tak, aby nie były wysyłane na ich adresy żadne nowe maile.
  • Rezygnacja z subskrypcji jednym kliknięciem
    Automatycznie generowany link w każdej kampanii mailowej, zapewni poczucie komfortu
    Twoim subskrybentom i zgodność z wymogami prawa
    oraz dobrymi praktykami e-mail marketingowymi.
    Segmentacja :: Tworzenie segmentów odbiorców w oparciu o różne kryteria i listy adresowe

  • Segmentacja list
    Filtruj kontakty z różnych list wykorzystując wspólne cechy kontaktów (jak np. miejsce zamieszkania) i wysyłaj
    kampanie mailowe dostosowane do stworzonych w ten sposób segmentów.
  • Lista zablokowanych adresów i domen
    Narzędzie blokujące określone przez Ciebie domeny
    lub adresy mailowe, pozwoli Ci trzymać się z dala
    od tych osób i adresów, którym nie chcesz wysyłać,
    pod żadnym pozorem, swoich maili.
  • Dostosowywanie wyglądu listy kontaktów
    Przeglądając swoje listy adresowe, możesz dostosować ich wygląd tak, aby pojawiały się
    na ekranie tylko te szczegóły kontaktów, które są dla Ciebie najważniejsze.

Zobacz szczegółową specyfikację Możesz zapoznać się również ze szczegółową specyfikacją systemu
w formacie PDF lub XLS, zawierającą ponad 280
wyszczególnionych funkcjonalności, pogrupowanych w 20 podgrup.

Czy wiesz, że...

...nawet jeśli ktoś nie odpowiada na maile firmowego newslettera, który subskrybuje to i tak kupuje
średnio o 150% więcej w danej firmie niż osoba, która takich maili nie subskrybuje wcale?
Źródło: Jeannie
demo
zamow

Rekomendacje i opinie

…serwis prosponder.pl zrobiony jest bardzo profesjonalnie od strony sprzedażowej…
Stanisław Rogoziński
Manager Inwestycyjny inkubatora technologicznego Trinity Adventure
gwarancja_transferu
gwarancja_transferu

Zapisz się na newsletter

*  Imię:
*  E-mail:
*  Płeć:


Program Partnerski

Jesteś zainteresowany współpracą z nami? Będziesz miał wkrótce do wyboru:
  • Program Partnerski
    (dla twórców stron WWW)
  • Program Affiliacyjny
    (dla właścicieli stron WWW)
Jeśli chcesz być jednym z pierwszych
współpracowników, zapisz się na nasz
newsletter. Poinformujemy Cię, gdy tylko
uruchomimy zapisy do naszych programów.

Biuro Obsługi Klienta

Zadaj pytanie:

Zaufali nam:banner_green

Piszą o nas:

bankier_logomambiznes_logo
logo_pilogo_pi